dissabte, 28 de juny del 2014

El nou garito de moda del Cabanyal

A mi em van pits i calamars, carn i peix. M'ho menjaria tot! (Foto: El Flaco)

A l'aguait com estic sempre a qualsevol sarau en què hi haja manduca consistent i debades, l'altre dia me'n vaig anar a la inauguració del Ca la Mar, el nou garito de moda dels Poblats Marítims Oblideu-vos de La Más Bonita, que vas allà i no pares de trobar-te pijes botoxades i roses tenyides de l'entorn de Presidència de la Generalitat; qualsevol dia apareixerà per allà Esther Pastor amb el seu pitxurri (a tot açò, que ara diuen que Albertito ja no està amb ella, sinó amb una altra, que treballa per al València Club de Futbol -¿serà veritat? ¿serà veritat?-). Vaja, al que anava: el Ca la Mar és com La Paca, però més fresc, mediterrani i totes eixes coses que li diuen, precisament, a La Más Bonita, però sense caure en la perfecció coenta de revista de moda formenterencapijoflower. Per a mostra un botó, tot el glamur que vam vore per allà era glamur de la terreta, com el de l'exdirector de l'Alqueria Blanca, Pau Martínez, l'historiador del Marítim, Pep Martorell, alguna gent del Salvem i altres insignes personalitats del barri. Ara el trajecte de la farra cabanyalera està clar: dinar de gloriós menú al Bar Canyamelar, vespradeta de quintos fins a avorrir a La Paca, soparet al Ca la Mar, copes i musiqueta al No hay nada mejor que 27 amigos i la penúltima, com a remat final mirant la mar, al 39º 27N. Després convé fer l'amor salvatgement i dormir com si no hagueres de despertar mai... Crec que ja tinc pla per a hui!    

La Cotorra del Mercat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada